Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

P-Piller for større pupper!


Louboutin

Anbefalte innlegg

Jeg går på Loette, og har gått på det i litt over ett år nå. Jeg fikk større pupper etter at jeg begynte på de, noe tendenser ellers og, men, folk har anlegg for å legge på seg forskjellige steder. Noen har rompa/låra, andre har magen. Jeg har magen, men det er minimalt det er snakk om.

 

Veldig fornøyd med Loette, jeg. Er en pille med lite hormoner, noe som visstnok skulle være bra. Så, jah :)

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest anne louise

Jeg går på Loette også, har gått i 3 månder nå men merker ingen forskjeller. Vil gjerne ha mindre kviser og større pupper, Noen som har noen forslag? Jeg har en veldig stabil vekt så lurer på om Diane funker til å øke bryst størrelsen uten å legge på seg? :)

Lenke til kommentar

Jeg går på Loette også, har gått i 3 månder nå men merker ingen forskjeller. Vil gjerne ha mindre kviser og større pupper, Noen som har noen forslag? Jeg har en veldig stabil vekt så lurer på om Diane funker til å øke bryst størrelsen uten å legge på seg? :)

Du vil ha større fettansamlinger i fronten uten at det kommer noe ekstra vekt på kroppen din? Ser du logikken i det du sier?

Lenke til kommentar
Gjest trina

Min søster bruker Diane, hun fikk ganske fort større/store pupper. Hun har gått på dem i flere år nå så aner ikke om de ville forsvunnet hvis hun sluttet, men hun går på de for noe hormonelle årsaker, og kommer nok til å fortsette med de. Før hun begynte på de var hun enda flatere enn meg (som er 75A), men hvem vet om de ville blitt sånn uansett eller om det var pillene..Jeg er i det hele tatt litt spinklere enn henne. Er litt misunnelig som ikke får bruke de selv..:p

 

Jeg har kuttet ut pillen lenge nå(har brukt trionetta, synfase), får alltid nedsatt sexlyst, kjipt! Har også prøvd p-ring men med samme resultat. Noen som kan anbefale noen piller som ikke tar bort lysten?

Lenke til kommentar

Er det ikke bare slik at de som får større pupper ikke legger merke til at det har satt seg litt på andre steder også? Er man slank fra før kan det jo lett gå ubemerket forbi med litt ekstra her og der, med mindre man er veldig oppsatt av slikt. Jeg hadde garantert litt større pupper før, men det er fordi jeg er blitt tynn. Går forøvrig på Cerazette nå. Har tidligere brukt Loette 28 og Yasmin. Kan ikke si jeg merket noe spesielt ved byttet av p-piller heller.

Lenke til kommentar
  • 6 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...