Gå til innhold

Angrerett (Viaplay)


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Hadde bestilt viasat med sportskanalene og fikk prøvd det ut litt. Fant så ut at jeg ikke var fornøyd med tjenesten på min ps4 og ville benytte meg av min angrerett. Sendte da inn en mail til support at jeg ville angre mitt kjøp av tjenesten. 

 

Får en mail der det står at jeg ikke har de samme rettighetene ettersom jeg har brukt tjenesten til å se en kamp, og at jeg ikke kan få refundert beløpet. Personen jeg pratet med sa at siden jeg hadde aktivert en tjeneste så var ikke angreretten lenger gyldig. At jeg har sett en kamp, vil jeg ikke si er å aktivere en tjeneste, men heller å ta i bruk de kanalene jeg hadde til rådighet. Hvordan kan ikke angreretten gjelde her?

 

Mvh

 

Wrath of The Duck

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I kanalpakken? 95% av alle kamper går på en kanal i tillegg... Kjøper du sportspakken, så er jo det som oftest for å se kamper, er du ikke enig? Og når du da har sett en kamp, blir det i mine øyne feil å påberope seg angreretten. 

De har hjemmel for å gå vekk fra angreretten i paragraf 19b i lov om angrerett, ved visning av "eventer". 

Endret av Zash
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...