Fiske Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 (endret) Ja, er det mulig? Jeg må si at jeg er en av de som ikke vil ha det "alle" har, så om dette hadde vært gjennomførbart så ville det kanskje vært verdt et forsøk Endret 26. august 2008 av Fiske
ventle Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 (endret) For ganske nøyaktig fire år siden var det ett marked for tomme laptopkabinetter ("barebooks") under oppseiling, disse ble levert med skjerm, hovedkort, batteri og lader, og så måtte du kjøpe og sette inn minnebrikker, prosessor, harddisk, tastatur, CD/DVD-brenner, trådløst nettverkskort og fancy tilbehør som for eksempel bluetooth-adapter. Dette tok aldri helt av (jeg har en slik "barebook"-maskin selv ), nå som flere og flere butikker/produsenter uansett tilbyr muligheten for selv å konfigurere innholdet i maskinen er det få som er interresert i bryet med å sette det sammen selv (laptop-kabinetter er sjelden særlig brukervennlige å jobbe med, og alt for mange deler er langt fra så standardiserte som på stasjonære maskiner). En ting som også var populært på denne tiden, og som kanskje kunne være ett alternativ for den som ønsker en laptop litt utenom det vanlige også nå, var å få kabinettett (profesjonelt) hellakkert i en spennende farge, kanskje også med motivlakk ala pimp my ride. Ikke så enkelt, da du må demontere maskinen fullstendig for å få det til, men resultatet hadde definitivt blit one of a kind... Franske Xbook solgte for eksempel storselgeren Compal CL-56 i minst 5 spennende farger, nedenfor kan du se en i metallic oransje (sikle), se flere bilder av den her, eller en som er i ferd med å bli rød her (originalen så sånn ut) Endret 26. august 2008 av ventle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå