KarmaKarl Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Hei jeg kunne trengt litt hjelp til å selge et HD 3870 kort. Kjøpte det før sommerferien men så viste det seg at hovedkortet mitt er et agp kort! Så nå har jeg bestemt meg for å selge det med et minimalt tap som mulig, kjøpte det fra komplett. Noen som kan hjelpe meg litt med hvor/hvordan jeg kan selge det! Pakningen er åpnet men kortet har aldri blitt brukt!
-Tommy Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Prøv på www.bruktmarked.no Dette er bruktmarkedet til hardware.no og det er gratis å legge ut, men du når nok ut til en større kundemasse ved å legge det ut på finn.no for 25kr.
Smirnoff Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Du skulle ha returnert det på angreretten vettu. Da hadde du ikke tapt noen penger på det. :/
Smirnoff Skrevet 27. august 2008 Skrevet 27. august 2008 Verdien på tidligere modeller faller fort, men klart, selger du det på et sted der folk med lite datakunnskap frekventerer (som oftest -ikke- bruktmarked.no), kan du hente inn litt av verdien igjen. Prøv finn.no e.l.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå