Moffe247 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Hei! Jeg har et "lite" problem med Far Cry. Teksturene på bakken mangler når jeg kommer meg ut av "starthulen". Trærne og alt er på plass. Husene, folkene og havet er og på plass, men selve bakken, stranda og fjellet mangler. Kjører på bra FPS, men det er drit-kjedelig å spille uten bakke. ser jo "bad-guys'a" med en gang på +- 15km avstand...? Noen som har hørt om lignende problemer, evt. vet hvordan man fikser det? setter pris på ALL hjelp... - Thomas
Bruker-104685 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 (endret) Laste ned alle mulige patcher som vanligt. Da skal spillet fungere som det skal http://www.ubi.com/US/Downloads/Info.aspx?dlId=691 Der må du laste ned patchene og installere dem i riktig rekkefølge Først 1.1- 1.3- 1.32- 1.33- 1.40 standalone patch, den rekkefølgen skal være korrekt, det gjorde ihvertfall jeg når jeg hadde omtrent det samme problemet som deg, om bakken er blå btw? Endret 25. august 2008 av Toman85
Moffe247 Skrevet 25. august 2008 Forfatter Skrevet 25. august 2008 ...om bakken er blå btw? jupp den er blå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå