Tango13 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Hei har knust skjermen på min TytnII, er det mulig å hente ut/synkronisere tlf med outlook når displayet er dødt? Hvet noen hva det koster å skifte display? Evnt hvor gjøres dettte raskest hen? takknemlig for svar, føler meg litt "naken " uten tlf min. Hvis jeg må ha ny tlf, har noen testet diamond pro?
snillekim Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Det er jo enkelt å hente informasjon fra talefonen. Dette blir ikke en sikkerhetskopiering, men om du kobler til telefonen med datakabel mens telefonen er påslått, så vil du finne mappene og filene på datamaskinen. Jeg aner ikke hvor mye det vil koste med en ny skjerm. Men det kan du finne ut ved å kontakte et verksted som fikser mobiler.
Tango13 Skrevet 26. august 2008 Forfatter Skrevet 26. august 2008 Det er jo enkelt å hente informasjon fra talefonen. Dette blir ikke en sikkerhetskopiering, men om du kobler til telefonen med datakabel mens telefonen er påslått, så vil du finne mappene og filene på datamaskinen. Jeg aner ikke hvor mye det vil koste med en ny skjerm. Men det kan du finne ut ved å kontakte et verksted som fikser mobiler. Hei takk for det. Får jeg da opp skjermbilde, trenger outlook og oppgaver mest? Har tatt ut sim kort, hva med pin kode?
snillekim Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Hm Om du har pinkoden aktiv, så kan du vel deaktivere pinkoden på en annen telefon vel? Du trenger ikke simkort for å starte tytn2'en. Du trenger bare å slå den på, vente en liten stund til oppstartingen er ferdig, så kan du koble den til usb-koblingen. Du trenger da f.eks Windows Mobile Device Center om du har Vista. Og om det alt er installert, så klikker du på programmet, og der vil du finne din enhet. Der finner du intern minne og minnekort, om minnekortet sitter i.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå