raathass Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Hei. Jeg har laget en datamodell som basert på gitte inputparametre (priser) produserer outputparametre (inntekter, kostnader og db). Nå ønsker jeg å se hvordan ulike kombinasjoner av inputparameterne påvirker output og lurer på om noen kan tipse meg om programvare som lar meg angi ett sett med variabler for gitte inputceller og så iterativt kopierer innholdet i outputcellene til et nytt regneark. Det er snakk om ganske mange kombinasjoner så jeg vil foretrekke å slippe å gjøre copy paste-operasjonene manuelt. /r
kjeklulf Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Har du sjekket ut Scenarier? Finnes på Verktøy-menyen. Søk i Hjelp etter Scenarier for en liten innføring.
raathass Skrevet 26. august 2008 Forfatter Skrevet 26. august 2008 Har du sjekket ut Scenarier? Finnes på Verktøy-menyen. Søk i Hjelp etter Scenarier for en liten innføring. Takk, dette fungerer 90%. Litt tungvindt å legge inn scenariene men jeg sparer allikevel mye tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå