Gå til innhold

Bygge hylle til TG, tips?+banner trykk og spotlights?


Anbefalte innlegg

Heisann godtfolk! Har sett på stilasguiden på TG-forumet, og kommer til å ta utgangspunkt i dette, men har lyst til å gjøre ting litt annerledes kanskje.

 

 

Jeg, min kjære og en kompis skal bygge en hylle som går over 3 plasser til TG.

 

Første spørsmål: Noen tips angående matriale, byggemåter, lenge, osv?

 

Andre spørsmal: Kunne tenkt meg no fancy spotlight opplegg for å lyse opp en banner vi skal ha trykt. Hvor får jeg tak i dette billig og bra?

 

Tredje spørsmål: Tips til steder man kan få trykt opp bannere med en bestemt logo til en rimelig penge?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

1. Sponplater FTW!! dem sprekker ikke nesten i det hele tatt, og er meget stabile, ikke bruk finèr plater, da disse kan sprekke og brekke lett...

 

2. Sjekk europris, dem bruker og ha slike spotlights, vær kreativ ;)

 

3. Hør med trykkeriet ditt, det er som regel IKKE billig og trykke opp en forhandsvis stor banner (2m X 1m). Eller kan du jo finne noe vanlig stoff, og lage en slags "template" for og male på :D

Lenke til kommentar
1. Sponplater FTW!! dem sprekker ikke nesten i det hele tatt, og er meget stabile, ikke bruk finèr plater, da disse kan sprekke og brekke lett...

 

2. Sjekk europris, dem bruker og ha slike spotlights, vær kreativ ;)

 

3. Hør med trykkeriet ditt, det er som regel IKKE billig og trykke opp en forhandsvis stor banner (2m X 1m). Eller kan du jo finne noe vanlig stoff, og lage en slags "template" for og male på :D

 

Takk :) Skal høre på europris. Kanskje disse har alt annet av småting jeg trenger. (Vinkler bl.a.)

 

Sponplater er somregel tunge og vanskelige å ha med å gjøre er min erfaring, noen som aner pris på slike?

 

Tror kanskje vi kjøper litt stoff, klipper ut og teiper sammen noe kreativt istedenfor å trykke opp. Trykking kan vi spare til neste år :)

Endret av oleerik
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...