Gå til innhold

Problemer hos netcom?


Anbefalte innlegg

Heisan,

 

Jeg bare lurte på om det er noen andre som opplever problemet til netcom nå?

Jeg befinner meg selv i oslo sentrum, og får opp på mobilen min at den bare har begrenset dekning - det fungerte rundt klokken halv 4.

 

Men nå får jeg rett og slett ikke noe nett.

 

Noen andre som har disse problemene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg får hverken sendt meldinger eller ringt. Herlig, i og med at jeg er avhengig av å være tilgjengelig i ettermiddag og kveld.

 

Samme problemet her, jeg får ikke dekning i det hele tatt, noe som ikke akkuratt kommer på det beste tidspunket - da jeg egentlig er helt avhengi av å være tilgjengelig nå.

Lenke til kommentar

http://www.onecall.no/index.php?content=st...p;product=mobil

 

Bor i Oslo også og er uten mobil.

Husker jeg ikke feil så leier OneCall nettverk fra Netcom.

Har ikke kunnet ringe siden ca. 16.45 i dag.

 

Håper dette her ordner seg snart.

Passet skikkelig dårlig dette her altså. På en Mandag av alle dager.

Akkurat i dag når jeg har en hel masse telefoner å ta.

 

Noen som har fått driftsmeldinger om hvor lenge det er til dette er ordnet?

Lenke til kommentar

Bare jeg som fortsatt har problemer? Har tele2 (som bruker netcoms nett), og får fortsatt "kun nødanrop" på telefonen. Har forsøkt å skru den av og på flere ganger. Nettet har vært nede lenge nå, og jeg har noen telefoner jeg gjerne skulle tatt før jeg legger meg.

Lenke til kommentar

Der gikk det. Det holdt ikke å bare skru av og på mobilen, jeg måtte gå inn på innstillinger og velge nettverk der. Da sto det et stoppskilt ved siden av netcomnettverket på samme måte som ved siden av telenornettverket, men når jeg valgte koble til, funket det.

 

Der gikk det. Det holdt ikke å bare skru av og på mobilen, jeg måtte gå inn på innstillinger og velge nettverk der. Da sto det et stoppskilt ved siden av netcomnettverket på samme måte som ved siden av telenornettverket, men når jeg valgte koble til, funket det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...