marius16 Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Heisan, Jeg bare lurte på om det er noen andre som opplever problemet til netcom nå? Jeg befinner meg selv i oslo sentrum, og får opp på mobilen min at den bare har begrenset dekning - det fungerte rundt klokken halv 4. Men nå får jeg rett og slett ikke noe nett. Noen andre som har disse problemene? Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Samma her, sliter med å få ringt Edit: Fra netcom sine sider: 25.08.08 17:00 Det er for tiden problemer med å sette opp samtaler i området øvre Oslo og Økern. https://netcom.no/kundeservice/driftsmeldinger.html Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 25. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Samma her, sliter med å få ringt Edit: Fra netcom sine sider: 25.08.08 17:00 Det er for tiden problemer med å sette opp samtaler i området øvre Oslo og Økern. https://netcom.no/kundeservice/driftsmeldinger.html Hehe,, da kom det opp akuratt etter at jeg var inne og sjekket, for da stod det bare at det var begrenset 3G dekning i oslo/akershus Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg får hverken sendt meldinger eller ringt. Herlig, i og med at jeg er avhengig av å være tilgjengelig i ettermiddag og kveld. Lenke til kommentar
marius16 Skrevet 25. august 2008 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Jeg får hverken sendt meldinger eller ringt. Herlig, i og med at jeg er avhengig av å være tilgjengelig i ettermiddag og kveld. Samme problemet her, jeg får ikke dekning i det hele tatt, noe som ikke akkuratt kommer på det beste tidspunket - da jeg egentlig er helt avhengi av å være tilgjengelig nå. Lenke til kommentar
jic Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 25.08.08, kl 17:55 Vi opplever for tiden problemer med mobilnettet i Oslo-området. Vi jobber med å lokalisere feilen. Neste oppdatering kommer senest klokken 18:25. Lenke til kommentar
SuperWay Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 http://www.onecall.no/index.php?content=st...p;product=mobil Bor i Oslo også og er uten mobil. Husker jeg ikke feil så leier OneCall nettverk fra Netcom. Har ikke kunnet ringe siden ca. 16.45 i dag. Håper dette her ordner seg snart. Passet skikkelig dårlig dette her altså. På en Mandag av alle dager. Akkurat i dag når jeg har en hel masse telefoner å ta. Noen som har fått driftsmeldinger om hvor lenge det er til dette er ordnet? Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Bare jeg som fortsatt har problemer? Har tele2 (som bruker netcoms nett), og får fortsatt "kun nødanrop" på telefonen. Har forsøkt å skru den av og på flere ganger. Nettet har vært nede lenge nå, og jeg har noen telefoner jeg gjerne skulle tatt før jeg legger meg. Lenke til kommentar
Saint Kalopsia Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Bruker OneCall og er uten nett for øyeblikket. Har vært sånn siden kl. 1700, det må jeg si er uaksebtabelt. Lenke til kommentar
Pera86 Skrevet 25. august 2008 Rapporter Del Skrevet 25. august 2008 Der gikk det. Det holdt ikke å bare skru av og på mobilen, jeg måtte gå inn på innstillinger og velge nettverk der. Da sto det et stoppskilt ved siden av netcomnettverket på samme måte som ved siden av telenornettverket, men når jeg valgte koble til, funket det. Der gikk det. Det holdt ikke å bare skru av og på mobilen, jeg måtte gå inn på innstillinger og velge nettverk der. Da sto det et stoppskilt ved siden av netcomnettverket på samme måte som ved siden av telenornettverket, men når jeg valgte koble til, funket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå