Avean Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Mer avansert enn flash som gir deg støtte for maskinvare-akselerasjon samt nettverkstøtte. Så det er fullt mulig å lage fullverdige spill med det for web. Ta en titt på www.shockwave.com.
OleKHH Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 1. Må det være flash? Hva med f.eks shockwave?2. Hvor mye er du villig til og betale? 3. Når må det være ferdig? Hei, Jeg har ikke så mye peiling. vet hva flash er, men hva er shockwave? Vi blir enige om en pris. Det bør være ferdig i begynnelsen av oktober. Shockwave er en form for internet plugin, sånn som flash er. Shockwave er desverre ikke like standard som flash (tror ikke shockwave kommer som standard, men er ganske vanlig at folk har det, er iallefall mange spill som bruker det.) Burde ikke være noe problem og få det ferdig før oktober. Men det er viktig at du gjør deg opp en mening om hvor mye du er villig til og betale for det. Og også hva som ingår i betalingen. Skal du f.eks få kilde koden, eller bare programmet? Har du grafikk du vil bruke? Osv Har du mail jeg kan kontakte deg på?
Sitronkake Skrevet 2. september 2008 Skrevet 2. september 2008 Ganske teit å be andre lage spill for seg. Lær deg heller å bruke flash så lager du spillet selv. Hadde jeg kunnet bruke flash og lage spill hadde ikke jeg giddet å høre på andres ideer men heller lage mine egne ting, med mindre jeg fikk betalt eller det var for noen jeg kjente. Det er da ingenting teit med å betale for at andre lager spill? Kanskje han driver en nettside eller noe, og ikke ønsker å bruke tid på å lære seg Flash. Hva vet vel vi? Tenk litt før du trykker post.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå