SurfingElite Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Noen her som skal? Blir nok veldig stas.
Haawy Skrevet 26. august 2008 Skrevet 26. august 2008 Jeg har lyst, men fant det ut for sent og bilettene ble utsolgt..
kakesjef Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Er det en konsert jeg skulle vært på så var det den..Irriterende at jeg ikke klarte å slaffe billett.
Artico01 Skrevet 8. september 2008 Skrevet 8. september 2008 Jeg skal : D Veldig misfornøyd med billettene though.. Har sitteplass, noe som er litt trist i seg selv, men de er på det feltet som er "mest til siden" for scenen hvis du skjønner, virker ikke sikten blir så altfor bra derfra. Noen som vet hvordan det er? Ser man hele bandet godt?
SurfingElite Skrevet 8. september 2008 Forfatter Skrevet 8. september 2008 Jeg har ståplasser, det er vel greit?
SurfingElite Skrevet 20. september 2008 Forfatter Skrevet 20. september 2008 Bra konsert. Terningkast 4+ 4+ huh? Dårlige biletter? Alle jeg snakket med etter konserten ga den 6
kakesjef Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Ja alle jeg kjenner var utrolig fornøyde osv, men den fikk jo 4 i aften og 3!! i Dagbladet Så det er vel litt blanda.
Bytex Skrevet 21. september 2008 Skrevet 21. september 2008 Må huske på at folk fra aviser er BETALT for å være der, imotsetning til de som selv betaler for å dra, og dermed har litt andre forventninger..alle konserter jeg har vært på har liksom vært 6-ere for meg. Men sure anmeldere finner alltid noe å plukke på og dra ned, så de kan føle seg hakket bedre enn "bermen" som liker det uansett hvordan det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå