Kevsor Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 (endret) Jeg har klart å miste mini mappen som ligger oppe i høyere gjørne.. aner ikke hvordan jeg har klart det.. Har tidligere idag prøvd å reinnstalere spillet men problemet er der enda.. noen som har noen ideer? Edit: Leif Endret 26. august 2008 av Exires
Vrengtpolvott Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Skriver du map i console skriver du en kommando for å skifte mappet du spiller på, så det blir feil. Vet ikke hvorfor minimappet ditt er borte desverre.
Kevsor Skrevet 24. august 2008 Forfatter Skrevet 24. august 2008 (endret) Hmm, ok... takk for hjelpa så langt Endret 24. august 2008 av Exires
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 (endret) Håper dette kan hjelpe deg?: Source Radar Commands * "cl_radar_locked" = "0" - Lock the angle of the radar screen (Off, On <0|1>) * "cl_radartype" = "1" - When set to 1, allows cl_radaralpha to be used (Off, On <0|1>) * "cl_radaralpha" = "200" - How transparent your radar screen will be (Min, Max <0|255>) * "hideradar" - This will hide the location text under your radar screen * "drawradar" - This will show the location text under your radar screen * "overview_preferred_mode" = "1" - Preferred overview mode while spectating (Off, Minimap, Full map <0|1|2>) * "overview_health" = "1" - Show player's health in map overview (Off, On <0|1>) * "overview_names" = "1" - Show player's names in map overview (Off, On <0|1>) * "overview_tracks" = "1" - Show player's tracks in map overview (Off, On <0|1>) * "overview_locked" = "1" - Locks map angle, doesn't follow view angle (Off, On <0|1>) * "overview_alpha" = "1" - Overview map translucency (Off, Semi, On <0|0.5|1>) Endret 25. august 2008 av Slettet-3t93k9
Kevsor Skrevet 25. august 2008 Forfatter Skrevet 25. august 2008 Takk, kom frem til at Alphan var på 0... hakke piel på hvordan den kan ha blitt det men men, nå er det fiksa... Takker!
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Bare hyggelig. Fant det på første søk på google btw.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå