Gå til innhold

Treg extracting fra WINRAR, hvorfor? Kraftig maskin streved med å spille av HD.

Tim

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en 6000+ CPU, 4 gig RAM og alt up to date. I windows Vista gikk det fortere enn det nå gjør i windows XP å extracte 4 gig filer. Jeg har 4 eksterne HDD koblet til maskinen, i tillegg til 2 interne. Den bruker fort 10 - 15 min på å extracte en fil på 4 gig, det skal da ikke gå så tregt?

Går det mye tregere å spille av 720p og 1080p filmer fra ekstern HDD? Hvis jeg sjekker hvor mye av systemet som brukes under extracting er det omtrent ingen ting, den leker seg bare... Hvorfor går det da så sakte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har en 6000+ CPU, 4 gig RAM og alt up to date. I windows Vista gikk det fortere enn det nå gjør i windows XP å extracte 4 gig filer. Jeg har 4 eksterne HDD koblet til maskinen, i tillegg til 2 interne. Den bruker fort 10 - 15 min på å extracte en fil på 4 gig, det skal da ikke gå så tregt?

Går det mye tregere å spille av 720p og 1080p filmer fra ekstern HDD? Hvis jeg sjekker hvor mye av systemet som brukes under extracting er det omtrent ingen ting, den leker seg bare... Hvorfor går det da så sakte?

Syns du det går tregt? Det tror jeg det går for alle å pakke ut så store filer. Tar 10 min for meg også å åpne/pakke ut 4GB.

Gjest Slettet-t8fn5F
Skrevet

Når en ekstern hardisk har en øverføring på 8-10 MB/sek, så blir det å ta tid.....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...