Gå til innhold

BK: Shop keeper. (Foto video)


jimdidr

Anbefalte innlegg

EDIT: tok bort bildet, grunnen; Glemt å spørre mannen (o O) man tenker ikke kjapt på en søndag "morgen"

 

Så jeg var på Foto Video her å sikla over noen objektiver... og mens jeg gjorde dette så fikk jeg jo prøve det jeg har tenkt mest på. Et Sigma 30mm 1.4f... *drool*

 

Tok ett test snapshot som jeg syns ble kult... lurer på om jeg bare digger bildene jeg tar av "eldere"(eldre enn meg) mannfolk med skikkelig karakter. (tidligere bilde av min far)

 

Slakt og kast på grillen...

 

 

 

PS: Jeg har foresten begynt å legge ut bilder her som jeg lurer på, er det bilder jeg liker og jeg vet hvorfor så blir dem ikke kastet ut her med det første.

Endret av jimdidr
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes bildet er bra. Det har et lett "street"-preg (selv om du er innendørs :) ).

 

Jeg begynner straks å lure på hva som foregår inne i hodet til mannen. Ser ut som om han kunne tenke seg å være et annet sted...

 

Har du spurt om han synes det er greit å bli lagt ut på bildekritikken? Jeg mener, han er jo ikke direkte anonym, og mange vet sikkert hvem han er...

Lenke til kommentar
Jeg synes bildet er bra. Det har et lett "street"-preg (selv om du er innendørs :) ).

 

Jeg begynner straks å lure på hva som foregår inne i hodet til mannen. Ser ut som om han kunne tenke seg å være et annet sted...

 

Har du spurt om han synes det er greit å bli lagt ut på bildekritikken? Jeg mener, han er jo ikke direkte anonym, og mange vet sikkert hvem han er...

hmm damn, sier noe der...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...