dask Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Skulle spille med en kompis, men vær gang vi skal lage team deathmatch eller joine så kommer ikke jeg meg inn. Blir enten sendt til singelplayer eller en game hvor kun jeg er. Noen som kan hjelpe? hastesak mvh Svoon
dask Skrevet 24. august 2008 Forfatter Skrevet 24. august 2008 Klarte og finne svaret. Denne tråden kan slettes
Khaffner Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Du må gjerne skrive hvordan du fikk det til, slik at andre med det samme problemet kan lære av deg før de lager ny helt lik tråd Etter det kan nok tråden stenges
Tommx Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Du må gjerne skrive hvordan du fikk det til, slik at andre med det samme problemet kan lære av deg før de lager ny helt lik tråd enig, sliter me det problemt selv og har ikke funnet ut av det.
dask Skrevet 29. august 2008 Forfatter Skrevet 29. august 2008 problemet er ikke fikset enda, etter at jeg prøvde ett triks jeg fant her på forumet så spilte jeg ca 3 timer før det inntraff igjen. Så jeg klarer ikke å spillet multiplayer for øyeblikket ettersom jeg får samme melding som mange andre har. Så om noen vet svaret så del gjerne...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå