Gå til innhold

Spørsmål rundt og alternativer til Multicom Compal JHL90+ GeForce® 9600GT 512MB


Anbefalte innlegg

Hei sann,

har nå reist i militæret, og ønsker meg en egen laptop. Ønsker å bruke den til noe spilling, og alt av Internett aktiviteter. Skal være praktisk å ha med, men ikke for liten, derfor er 15.4" det optimale trur jeg, selv om 17" også skal kunne gå. Også viktig med en responsiv pc, som takler motgang. Ser for meg maks 12 000, men selvsagt, alt er relativt innenfor rimelighetens grenser

 

Nå er det sikkert 100 tråder om akkurat denne pcen, men har ikke funnet noen som besvarer mine spørsmål ordentlig.

 

Har lest mye positivt om Multicom Compal JHL90+ GeForce® 9600GT 512MB, og når jeg konfigurerer den til mitt ønskede nivå havner den på rett under 12 000, er dette en god pris for følgende specs:

 

15,4" Widescreen WSXGA+ 1680x1050 blank skjerm (glare)

INTEL CORE 2 DUO T9600 2.8GHZ 1066MHz FSB 6MB cache 35W

320GB SATA 7200RPM 2.5"

4GB DDR2 SO-Dimm 800Mhz (2x2GB)

9-cellers batteri XL (ekstra kapasitet), 7200mAh

nnebygd bluetooth.

Totalt 11 836

 

Hvordan er byggekvaliteten på denne maskinen, tåler den og føles den som en god pc..

Vil denne ha driverproblemer opp mot linux distroer som ubuntu?

 

Og sist men ikke minst, er det noen andre pcer som kan matche på oppløsning, prosessor, skjermkort og 4gb minne..? Finner ikke noe fornuftig på prisguiden til hw.no

 

Syntes det kunne vært noe mer harddisk plass, men det kan alltids lett læses med en ekstern harddisk.

 

Takker for svar på forhånd!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...