Inaktiv bruker 7 Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Hei. Jeg har gått ut for pre-paid på min wow account, og er alene hjemme, uten noen bankkort, og butikken jeg var i får ikke pre-paid cards før om 2 uker. Spør derfor, er det noen som skal starte med wow nå, som jeg kan recruite, for 30 dagers playtime? Da hadde jeg vært kjempe glad. Takk
Walts Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Funker nok dårlig det her med tanke på at persone som du recruiter må først betale for 1mnd før du får gratis spilletid. og med tanke på at man får med 1 gratis mnd spilletid når man kjøper spillet så tar det 1mnd før du får gratis spilletid
Inaktiv bruker 7 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Skrevet 23. august 2008 Funker nok dårlig det her med tanke på at persone som du recruiter må først betale for 1mnd før du får gratis spilletid. og med tanke på at man får med 1 gratis mnd spilletid når man kjøper spillet så tar det 1mnd før du får gratis spilletid Får man det ikke med en gang den jeg recruiter lager accounten da? Vært et forsøk uansett.
Walts Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Funker nok dårlig det her med tanke på at persone som du recruiter må først betale for 1mnd før du får gratis spilletid. og med tanke på at man får med 1 gratis mnd spilletid når man kjøper spillet så tar det 1mnd før du får gratis spilletid Får man det ikke med en gang den jeg recruiter lager accounten da? Vært et forsøk uansett. nope, recruitet en kamerat for akkurat 1mnd siden i dag, fikk da ikke spilletid før nå
Inaktiv bruker 7 Skrevet 23. august 2008 Forfatter Skrevet 23. august 2008 Er jo sikkert noen som vet at de kommer til å fortsette, og adder 2 mnder med en gang =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå