Gå til innhold

Reprasjonstid på PS3?


akamond

Anbefalte innlegg

Ja, jeg lurer litt på om jeg skal sende inn min PS3 på reprasjon nå. Den knaker, smeller og hyler heller tiden, men fungerer. Men hvor lang tid vil det ta å ha den på reperasjon? Er det lurt å sende den inn nå før flere tusen får kjøpt sin 80 gb PS3, og alle produksjonsfeilene kommer?

Noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja, jeg lurer litt på om jeg skal sende inn min PS3 på reprasjon nå. Den knaker, smeller og hyler heller tiden, men fungerer. Men hvor lang tid vil det ta å ha den på reperasjon? Er det lurt å sende den inn nå før flere tusen får kjøpt sin 80 gb PS3, og alle produksjonsfeilene kommer?

Noen erfaringer?

 

Kommer ann på om det er en 40GB eller 60GB du har. Men du må fort regne med 1-1,5mnd ventetid.

80GB er vel egentlig bare en 40GB med større disk. Om det er gjort forandringer innvendig vet jeg ikke noe om.

Lenke til kommentar
Ja, jeg lurer litt på om jeg skal sende inn min PS3 på reprasjon nå. Den knaker, smeller og hyler heller tiden, men fungerer. Men hvor lang tid vil det ta å ha den på reperasjon? Er det lurt å sende den inn nå før flere tusen får kjøpt sin 80 gb PS3, og alle produksjonsfeilene kommer?

Noen erfaringer?

 

Kommer ann på om det er en 40GB eller 60GB du har. Men du må fort regne med 1-1,5mnd ventetid.

80GB er vel egentlig bare en 40GB med større disk. Om det er gjort forandringer innvendig vet jeg ikke noe om.

 

 

 

Det jeg mente er at nå som det har kommet nye maskiner på markedet, vil også flere ha feil med sine maskiner og verkstedet i Bergen får vel mer å gjøre? Har hørt at det tar alt fra 1 til 3 uker.. Men det var ifølge Elprice.

Lenke til kommentar
Det jeg mente er at nå som det har kommet nye maskiner på markedet, vil også flere ha feil med sine maskiner og verkstedet i Bergen får vel mer å gjøre? Har hørt at det tar alt fra 1 til 3 uker.. Men det var ifølge Elprice.

 

Ahh, skjønner.

Jeg finn min nettopp tilbake (en 60GB) Tok 5-6uker. Egentlig tok det 5,5 mnd fra jeg leverte inn min defekte 60GB til jeg fikk ny som fungerte, men det er en annen story.

Vet ikke hvor mye de faktisk reparerer her i Norge. Det du må være obs på at er det ikke er sikkert det er din maskin du får tilbake, kan være en overhalt maskin. Derfor MÅ du huske å ta kopi av savegamesa dine før du evt leverer den inn. Kjedelig å miste alt du har gjort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...