Exxia Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Har fått ny pc, tror den kan kjøre Crysis. Jeg er ikke noe særlig glad i singleplayer mode i spill, så jeg lurer på om det er noe vits å kjøpe Crysis for multiplayer delen?
Munty Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 (endret) Multiplayer delen på Crysis er veldig underholdene. Du kan velge mellom to spilltyper. Den ene heter Instant Action og den andre heter Powerstruggle. Instant Action: I Instant Action dukker du opp et helt random sted på banen. Da gjelder det å finne et våpen (ligger rundt omkring over alt) og plaffe ned så mange som mulig før du dør. Den morsomste etter min mening. Powerstruggle: I Powerstruggle er det større baner og der er det om å gjøre å ta over forskjellige stasjoner rundt på banen. Du får også poeng når du plaffer ned fiender fra det andre laget som du kan kjøpe våpen for i spawnestedene til laget ditt. Instant Action: Alle mot alle. Powerstruggle: To lag. EDIT: Det er en liten stund siden jeg har spilt online på Crysis så jeg veit ikke om det har kommet noen nye spilltyper. Ellers så er Crysis absolutt verdt å betale et par hundrelapper for å spille online Endret 23. august 2008 av Munty
Neppe Skrevet 25. august 2008 Skrevet 25. august 2008 Tror det er kommet noen Team Deathmatch o.l. også. Så mener jeg å huske å lese at de hadde en slik CS blandet med Deathmatch modus lignende thingy. Mye mulig jeg babler svada.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå