Gå til innhold

BK: Sauer og 'sånt'


henbruas

Anbefalte innlegg

Dette er ett av bildene fra utfordringen hvor vi skulle simulere analog fotografering. Jeg tok seks og tredve ISO 400 sort-hvitt bilder med 'hjemmefremkalling' (RAW). Dette er ett av bildene jeg ble mest fornøyd med. Hva synes dere? Hva kunne vært gjort annerledes for å skape et bedre bilde?

 

f/5.6

1/2500

ISO 400

155 mm

 

post-62075-1219433271_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, feil dato. Men det forandre lite på det jeg mener om bildet. Og jeg må si jeg har sympati når det tar et døgn før noen gidder å skrive noe. Det må være ganske kjipt, og jeg forstår ikke hvorfor det har skjedd. Og fremdeles er det nesten ingen som har noen mening om bildet. Snodige saker. Er Pusur utsatt for en boikott? Ingen fortjener å ikke få noen kommentarer. Det virker som om folk er mer opptatt av å legge ut egne bilder enn å kommentere andres.

Lenke til kommentar
Ah, feil dato. Men det forandre lite på det jeg mener om bildet. Og jeg må si jeg har sympati når det tar et døgn før noen gidder å skrive noe. Det må være ganske kjipt, og jeg forstår ikke hvorfor det har skjedd. Og fremdeles er det nesten ingen som har noen mening om bildet. Snodige saker. Er Pusur utsatt for en boikott? Ingen fortjener å ikke få noen kommentarer. Det virker som om folk er mer opptatt av å legge ut egne bilder enn å kommentere andres.

 

Tja, selv om posten i utgangspunktet var ment til meg, så tar jeg det ikke til meg. Mine siste bilder i BK'n var de 20 fluene, og det er lenge siden.

 

Har merket meg noen som legger inn til stadighet, men som aldri kommenterer, og det irriterer meg.

 

Ang dette bilde så trenger det et kontrast-løft.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...