Gå til innhold

Ny vifte til prossesor!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har vært mange lignende tråder tidligere. Jeg har MIST Silent Twin til 395 hos www.microplex.no på XP2200 og er meget fornøyd med den.

 

Jeg har også montert en slik i en annen PC på en XP 1800. Idle temp på begge ligger vel ca i området 44-45 grader hvis jeg ikke husker feil.

Lenke til kommentar

Er vel mange som har hatt gode erfaringer med å kjøpe en kjøler uten vifte, og en stillegående Papst vifte i tillegg.

Husk at større vifter bråker mindre pr. flyttet luftmengde, så hvis du kjøper en kjøler med plass til 60mm vifte, kan du i tillegg ha en funnel til 80mm eller 92mm (dvs "kanaliserer" luften ned/opp fra viften, og du kan sette på en større vifte).

Sjekk www.3dfxcool.no der er det masse forskjellig.

 

Selv har jeg en Thermaltake Volcano 9, og den kjøler bra, selv på ganske lav hastighet (vifte og hastighetsregulator følger med).

Lenke til kommentar
Det har vært mange lignende tråder tidligere. Jeg har MIST Silent Twin til 395 hos www.microplex.no på XP2200 og er meget fornøyd med den.

 

Jeg har også montert en slik i en annen PC på en XP 1800. Idle temp på begge ligger vel ca i området 44-45 grader hvis jeg ikke husker feil.

 

det beste valget ja!!

Lenke til kommentar
Jeg har en XP 2000 palomino som har en idle temperatur på 61 grader. Så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe ny vifte...

 

Noen som har en å anbefale? Den bør være stillegående, pris er ikke så veldig viktig, men ikke vannkjøling osv.

du kan trygt kjøre denne cpu'en uten vifte, da den utvikler meget lite varme!

Lenke til kommentar
Jeg har en XP 2000 palomino som har en idle temperatur på 61 grader. Så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe ny vifte...

 

Noen som har en å anbefale? Den bør være stillegående, pris er ikke så veldig viktig, men ikke vannkjøling osv.

du kan trygt kjøre denne cpu'en uten vifte, da den utvikler meget lite varme!

 

 

Ehh, hallo. Tenk litt da.

Lenke til kommentar
Det har vært mange lignende tråder tidligere. Jeg har MIST Silent Twin til 395 hos www.microplex.no på XP2200 og er meget fornøyd med den.

 

Jeg har også montert en slik i en annen PC på en XP 1800. Idle temp på begge ligger vel ca i området 44-45 grader hvis jeg ikke husker feil.

 

 

 

 

Har den jeg og......Den holder seg på 45 grader og bråker ikke ....ville nok abefalt deg den ja! :wink:

Lenke til kommentar
Jeg har en XP 2000 palomino som har en idle temperatur på 61 grader. Så tenkte jeg at jeg skulle kjøpe ny vifte...

 

Noen som har en å anbefale? Den bør være stillegående, pris er ikke så veldig viktig, men ikke vannkjøling osv.

du kan trygt kjøre denne cpu'en uten vifte, da den utvikler meget lite varme!

 

Hehe, jaja....

 

Jeg har uansett bestilt den som hn66 anbefalte fra microplex nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...