storape Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Jeg har problemer med og gå inn på min profil. Hver gang jeg prøver så fryser siden og en melding kommer opp og sier at jeg ikke er logget inn. Er dette en feil bare jeg opplever eller er dette noe som er før open-beta.
Bruktbilen Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Fungerer fint her, prøv med en annen browser.
Hotman Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Fungerer fint her, prøv med en annen browser. Det fungerer bra hos meg også, har hatt noen små problemer av og til, men det har gått seg til. BTW, er det noen som har hørt noe om når vi kan få registert våre open beta collectors edition nøkler, laste ned client osv? Blir bare misunnelig på den amerikanske sida, den er så veldig bra oppdatert med news og greier.
Zappy Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 De kommer nok snart med forbedringer til siden (men den forblir dessverre flash !!!)
storape Skrevet 24. august 2008 Forfatter Skrevet 24. august 2008 takker det funket med firefox. nå et annet spørsmål, hvor registrerer jeg beta key
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå