Gå til innhold

Flight Simulator X er ikke så raskt

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det noen andre som opplever at fsx er tregt under xp, spesielt med mye detaljer på bakken, men i lufta går det greit, men det er ikke den fineste flyten på bakken, selv ikke med en rask datamaskin. kan det ha noe med at spillet egentlig er designet for dx10, er det noen som erfarer bedre ytelse i vista, eventuelt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
er det noen andre som opplever at fsx er tregt under xp, spesielt med mye detaljer på bakken, men i lufta går det greit, men det er ikke den fineste flyten på bakken, selv ikke med en rask datamaskin. kan det ha noe med at spillet egentlig er designet for dx10, er det noen som erfarer bedre ytelse i vista, eventuelt?

Spillet kjører faktisk littegrann glattere med DX10 på, men det er uansett et spill som krever latterlig mye av PCen selv med middelmådig grafikk. Altså, det du opplever er helt "normalt" :)

Skrevet

For å si det sånn, min maskin:

intel core 2 duo, e8400 overklokka til 4006 MHz

skjermkort: overklokket gtx 280 1GB

i 3dmark06 får jeg 17 000 poeng. når jeg nå opplever at dette ikke er nok til å få en fin flyt på bakken i fsx så lurer jeg på om de burde revurdere den motoren de bruker i fsx fordi jeg kjører fs2004 smørglatt med konstant over 100 fps med alle detaljer på fullt og oppløsning på 1200 x 1024

det er jo helt skammelig at et spill kan bli så krevende.

Skrevet
For å si det sånn, min maskin:

intel core 2 duo, e8400 overklokka til 4006 MHz

skjermkort: overklokket gtx 280 1GB

i 3dmark06 får jeg 17 000 poeng. når jeg nå opplever at dette ikke er nok til å få en fin flyt på bakken i fsx så lurer jeg på om de burde revurdere den motoren de bruker i fsx fordi jeg kjører fs2004 smørglatt med konstant over 100 fps med alle detaljer på fullt og oppløsning på 1200 x 1024

det er jo helt skammelig at et spill kan bli så krevende.

ja, det er rett og slett letterlig, spillet har jo heller ikke altfor pen grafikk... bakken ser jo ut som et....kart...som er krøllett sammen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...