Gå til innhold

Problemer med "Steam"

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Aner ikke om dette går under PC-spill, men tror det i.o.m. at Steam brukes til å spille spill med.

Hei!

Idag skullejeg prøve å installere Orange Box på PC'n min, men Når jeg starter Steam for å installere får jeg ikke noe skrift i rutene, så jeg aner ikke hva jeg trykker på...

Er det noen som vet hvordan man løser det?

Her er ett bilder av installer, før Steam aktiveres:

post-157977-1219248595_thumb.jpg

Og her et bilde av Steam:

post-157977-1219248654_thumb.jpg

Endret av Moffe247
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg ville ha lastet ned Steam på nytt ( http://storefront.steampowered.com/download/SteamInstall.msi ) og installér det igjen (av-installér først og sjekk at alt i Steam-mappen er borte). Du kunne sikkert ha funnet den ene filen som mangler, men det hadde tatt litt lengre tid. Om det der ikke fungerer, eller om du ikke har lyst til å gjør det - for eksempel fordi du kanskje har en haug med andre spill installert - så kan du først prøve å slett mappen som heter 'Public' - som befinner seg i Steam-mappen - for så å restarte Steam.

Lykke til! :-)

Endret av Jooakim
Skrevet
Jeg ville ha lastet ned Steam på nytt ( http://storefront.steampowered.com/download/SteamInstall.msi ) og installér det igjen (av-installér først og sjekk at alt i Steam-mappen er borte). Du kunne sikkert ha funnet den ene filen som mangler, men det hadde tatt litt lengre tid. Om det der ikke fungerer, eller om du ikke har lyst til å gjør det - for eksempel fordi du kanskje har en haug med andre spill installert - så kan du først prøve å slett mappen som heter 'Public' - som befinner seg i Steam-mappen - for så å restarte Steam.

Lykke til! :-)

Jeg prøvde å avinstallere steam, som du så, og steam mappen var borte fra "programmfiler", men teksten er fortsatt ikke der....?

Hva i all verden er det som foregår?

Skrevet

Litt rart å mangle Tahoma Og Verdana siden de følger med Windows. Tar jeg ikke feil så er disse også mye brukt på nettsteder, så syns det er litt rart at du kun har problemer med Steam.

Skrevet (endret)

Mener du Windows sitt kontrollpanel? isåfall finner jeg ikke "fonts" noen plasser...

edit: fant den. Starter steam nå

Endret av Moffe247

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...