Moffe247 Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 (endret) Aner ikke om dette går under PC-spill, men tror det i.o.m. at Steam brukes til å spille spill med. Hei! Idag skullejeg prøve å installere Orange Box på PC'n min, men Når jeg starter Steam for å installere får jeg ikke noe skrift i rutene, så jeg aner ikke hva jeg trykker på... Er det noen som vet hvordan man løser det? Her er ett bilder av installer, før Steam aktiveres: Og her et bilde av Steam: Endret 20. august 2008 av Moffe247
solaN - Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Vil anbefale å sende en pm til Jooakim, han pleier å ha greie på sånt
Moffe247 Skrevet 21. august 2008 Forfatter Skrevet 21. august 2008 skal prøve det... kjenner du han, eller vet du bare om han?
Jooakim Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 (endret) Jeg ville ha lastet ned Steam på nytt ( http://storefront.steampowered.com/download/SteamInstall.msi ) og installér det igjen (av-installér først og sjekk at alt i Steam-mappen er borte). Du kunne sikkert ha funnet den ene filen som mangler, men det hadde tatt litt lengre tid. Om det der ikke fungerer, eller om du ikke har lyst til å gjør det - for eksempel fordi du kanskje har en haug med andre spill installert - så kan du først prøve å slett mappen som heter 'Public' - som befinner seg i Steam-mappen - for så å restarte Steam. Lykke til! :-) Endret 21. august 2008 av Jooakim
Moffe247 Skrevet 21. august 2008 Forfatter Skrevet 21. august 2008 Jeg ville ha lastet ned Steam på nytt ( http://storefront.steampowered.com/download/SteamInstall.msi ) og installér det igjen (av-installér først og sjekk at alt i Steam-mappen er borte). Du kunne sikkert ha funnet den ene filen som mangler, men det hadde tatt litt lengre tid. Om det der ikke fungerer, eller om du ikke har lyst til å gjør det - for eksempel fordi du kanskje har en haug med andre spill installert - så kan du først prøve å slett mappen som heter 'Public' - som befinner seg i Steam-mappen - for så å restarte Steam. Lykke til! :-) Jeg prøvde å avinstallere steam, som du så, og steam mappen var borte fra "programmfiler", men teksten er fortsatt ikke der....? Hva i all verden er det som foregår?
Jooakim Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Hmm, merkelig - hvor mange filer har du i mappen 'Public'?
Moffe247 Skrevet 21. august 2008 Forfatter Skrevet 21. august 2008 (endret) nå? har 112 filer i mappen. Endret 21. august 2008 av Moffe247
Jooakim Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Tror jeg har funnet løsningen. Last ned følgende font-pakke, åpne pakken, og dra filene inn i kontrollpanel -> fonts. Deretter restarter du Steam. :-)
Tordenflesk Skrevet 21. august 2008 Skrevet 21. august 2008 Litt rart å mangle Tahoma Og Verdana siden de følger med Windows. Tar jeg ikke feil så er disse også mye brukt på nettsteder, så syns det er litt rart at du kun har problemer med Steam.
Moffe247 Skrevet 21. august 2008 Forfatter Skrevet 21. august 2008 (endret) Mener du Windows sitt kontrollpanel? isåfall finner jeg ikke "fonts" noen plasser... edit: fant den. Starter steam nå Endret 21. august 2008 av Moffe247
Moffe247 Skrevet 21. august 2008 Forfatter Skrevet 21. august 2008 Nå ser den ut til å virke! Tusen takk, Jooakim! Du har virkelig peiling!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå