Gå til innhold

Skal reinstallere vista å trenger hjelp med å redde saven på et spill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal reinstallere vista, men det er et spill som jeg ikke vil begynne på nytt med

(stalker:shadow of chernobyl, vist det hjelper noe :p, btw bruker jeg ogs modden oblivion lost vist det har noe å si)

hvordan kan jeg gjøre det? funker det å finne saven å ta den over til en annen data eller noe annet som jeg kan lagre den på å så ta den tilbake til mappen når spillet er installert på nytt? Isåfall hvor er saven? finner den ikke i stalker mappen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Halla! Du finner saven her: c:\documents and settings\all users\documents\stalker tenker jeg, visst ikke kan du lete på samme greia bare at du istedenfor å gå på all users går på din user.

Lykke til :)

Endret av Vrocker
Skrevet (endret)

Bare og finne filene i mappen i C:\Documents And Settings\%username%\

Deretter er det bare og kopiere filene til en annen maskin, eller mellomlagre de på en minnepenn, eller lignende, når du er ferdig med og installere Windows Vista, fører du bare over, de gamle filene tilbake der du fant de og du kan igjen begynne og spille.

OBS! Husk at du må "patche" spillet på nytt, slik at filene virker!

Endret av roberteh
Skrevet (endret)

Nei for filene ligger ikke i "Programfiler", men i "Documents And Settings"... De skal ikke være vanskelige og finne, men mappen kan være "Skjult", dette kan du endre i "Mappealternativer", slik at Vista viser alle mappene også de skulte!

Endret av roberteh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...