Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

"Det ble utført en uautorisert endring av windows"? [løst]


Anbefalte innlegg

som topic sier, dette er beskjeden jeg får når jeg starter maskinen (logger på).

post-82396-1219080547_thumb.jpg

 

dette er da selvfølgelig min egen feil, som ble litt irritert i jakten på et virus og slettet litt for mange filer i "system 32" mappa. men hva skal man gjøre for å rette på dette igjen?

 

dette er filene som ble slettet, altså de som jeg tror er en del av viruset (som gjør at jeg ikke kan bruke forum eller søkesider).

post-82396-1219080869_thumb.jpg

 

her er resten av filene som ble slettet, som jeg har gjennopprettet i forsøk på å fikse problemet(de merkede filene). den øverste filen er ei ny fil som viruset har produsert.

post-82396-1219081079_thumb.jpg

 

what to do?

 

viruset legger disse filene til på "run" i registeret. får slettet alle filene og de i registeret i sikkerhetsmodus. da kan jeg bruke forum og søkemotorer en stund. helt til de kommer tilbake. så jeg har jo tydelighvis fått med alt..

Endret av Stuff04
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel, det så ut til at jeg fikk det vekk igår. brukte Combofix, og jeg tror den tok det meste.

men tror jeg skal laste ned mbam. kjekt å ha. ;)

 

Avira? bruker norton om dagen, kanskje på tide å bytte?

 

takker for tips!

 

Det er alltid på tide å bytte ut Norton... SLUKER ressurser av maskinen din. Prøv heller et av gratis-alternativene eller NOD32 som av mange sees på som det beste alternativet! Vunnet veldig mange tester! (http://www.eset.com/products/nod32.php)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...