MrMorten Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 Katti får man disse missions. Er ferdig med Bruce sine car thefts. og mener Bruce ringte meg å snakka om å gi numret mitt til stevie eller noe sånt. har ikke hørt noe senere eller fåt noen sms. er på ca53%
magnusalex Skrevet 18. august 2008 Skrevet 18. august 2008 (endret) Du får etterhvert bildemeldinger av Stevie. De kommer av seg selv, så langt jeg vet er det ingen måte du kan trigge de frem på. Sikker på at du ikke har fått de allerede? 53% er jo relativt langt ute i historien. Å finne bilene er ofte ikke så lett heller... Endret 18. august 2008 av magnusalex
Marbash Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Jeg husker ikke helt når jeg fikk mine jeg. Men nå tok ikke jeg de oppdragene før jeg var ferdig med hele historien da. Regner kanskje med at det var rundt 35% eller noe slikt. Om du har fått sms og mulig slettet den, er jeg usikker på om du får en ny sms.
Blomvik Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 Stevie tok kontakt med meg da jeg fikk den første leiligheten på den siste øyen.
DrKarlsen Skrevet 3. september 2008 Skrevet 3. september 2008 Det er umulig å slette meldingene fra Stevie. Dersom man fullfører oppdraget vil meldingen automatisk bli slettet, og man får en ny om 6 timer eller noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå