eLang Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Hvordan få lagt til Adobe bridge i autokjør når man sette inn et minnekort?... Mener bridge legger seg der automatist i windovs xp.
Weir Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 bridge.exe filen og lim den inn som snarvei i C:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup
eLang Skrevet 29. august 2008 Forfatter Skrevet 29. august 2008 bridge.exe filen og lim den inn som snarvei iC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup Får beskjed om at jeg ikke kan lage en snarvei til den mappen. Men hvis det hadde virket ville ikke det bare ført til at bridge starter når vista starter?..
Torbjørn T. Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 bridge.exe filen og lim den inn som snarvei iC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup Får beskjed om at jeg ikke kan lage en snarvei til den mappen. Men hvis det hadde virket ville ikke det bare ført til at bridge starter når vista starter?.. Jo, det ville det. Sjå under Kontrollpanel --> Autokjør.
eLang Skrevet 31. august 2008 Forfatter Skrevet 31. august 2008 bridge.exe filen og lim den inn som snarvei iC:\ProgramData\Microsoft\Windows\Start Menu\Programs\Startup Får beskjed om at jeg ikke kan lage en snarvei til den mappen. Men hvis det hadde virket ville ikke det bare ført til at bridge starter når vista starter?.. Jo, det ville det. Sjå under Kontrollpanel --> Autokjør. Har sett der, og Adobe Bridge er ikke der.
eLang Skrevet 31. august 2008 Forfatter Skrevet 31. august 2008 http://kb.adobe.com/selfservice/viewConten...rnalId=kb402507
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå