Gå til innhold

Korleis installera Linux på PC utan CD-rom


fyx

Anbefalte innlegg

Eg har ein gammal bærbar pc (Toshiba Portege 3110CT) eg skal innstallera puppy linux på. Grunnen til valg av distrobusjon er maskinvaren. 128MB RAM og ein Pentium II 300MHz prosessor

 

Problemet er at PC'en har berre ein god gammal floppy disk, ingen CD-rom. Den har USB, som sjølvsagt ikkje støttar boot'ing. Det er i dag installert win-98 SE på PC'en og eg kan tenkja meg å ha begge OS installert.

 

Men korleis får eg igang innstallasjonen? Eg har berre floppy til å boota frå.

 

 

Har tenkt på to alternativ for å få det til:

 

1. Legga inn installasjonsfilene på PC'en og starta dei under Win-98 på eit eller annar vis. Men korleis får eg det eventuelt til?

 

2. Ta ut disken, setta den inn i ein annar PC med CD-rom og installera som "vanlig". Men vil installasjonen då verta rett? Får eg kluss med drivara o.l.

 

Nokon som har tisp for korleis eg skal komma i gang? :hmm:

Endret av fyx
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først legger du filene vmlinuz, initrd.gz, pup_xxx.sfs og zdrv_xxx.sfs på rota av fil-systemet på harddisken din. Du finner filene inni .iso-filen med Puppy.

 

Så lager du en "WakePup" boot-floppy for å starte Puppy fra harddisken din. Får å lage en WakePup-floppy kan du starte Puppy på en annen PC med cdrom og floppy. Det er en egen meny-knapp i Puppy som heter noe med "WakePup" som lager den automatisk. Ellers kan du sansynligvis laste ned wakepup-filen fra forumet til Puppy.

 

Deretter er det bare å starte maskinen med WakePup-floppyen i... WakePup finner Puppy filene på harddisken din og starter Puppy.

 

Dette her funker kun om fil-systemet på harddisken din er FAT

Det funker sansynligvis greit å legge de 4 filene på en USB-pinne istedet for på harddisken

Alt det her og mer til er forklart meget bra på web-sidene til Puppy

På forumet er det også 1001 triks mht det her; bruke GrubForDos, legge WakePup direkte på harddisken, etc

Endret av gnom1
Lenke til kommentar
Først legger du filene vmlinuz, initrd.gz, pup_xxx.sfs og zdrv_xxx.sfs på rota av fil-systemet på harddisken din. Du finner filene inni .iso-filen med Puppy.

 

Hei! Tusen takk for tipset!

 

Alt virka fint fram til wakepup2 skulle finna filene på disken...

 

For at den skulle oppdaga dei måtte eg og legga inn fila "IDEHD" på disken saman med dei andre. (for andre medier enn HDD brukar ein andre f.ek USB penn -> USBHD)

Filene finn ein på floppy disken (WakePup)

 

Og no har eg puppy-linux :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...