Gå til innhold

Ngage Til Nokia N78


Anbefalte innlegg

Hei, jeg har en Nokia N78 som jeg veldig gjerne skulle ha testet ut Ngage tjenesten på, men den er pr dags dato ikke tilgjengelig for nedlasting til min modell. Men i følge Nokia, skal tjenesten bli tilgjengelig også for N78, men det er noe dem har sagt relativt lenge nå.

 

er det noen som vet om det er en offesiell "releasedato" for denne tjenesten til overnevnte modell?

 

og er det noen som har noen erfaringer med Ngage? er grafikken på spillene bra? koster det noe å benytte tjenesten?

 

på forhånd takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg har en Nokia N78 som jeg veldig gjerne skulle ha testet ut Ngage tjenesten på, men den er pr dags dato ikke tilgjengelig for nedlasting til min modell. Men i følge Nokia, skal tjenesten bli tilgjengelig også for N78, men det er noe dem har sagt relativt lenge nå.

 

er det noen som vet om det er en offesiell "releasedato" for denne tjenesten til overnevnte modell?

 

og er det noen som har noen erfaringer med Ngage? er grafikken på spillene bra? koster det noe å benytte tjenesten?

 

på forhånd takk for svar :)

 

Jeg kjenner ikke til når det er tilgjengelig på n78 desverre..

Jeg har testet ngage litt på min n82. Syns grafikken er helt grei. Begynner å bli en del spill å velge imellom nå også. Du kan prøve alle spillene gratis for en kort periode. Deretter kan du kjøpe dagspass, ukespass(tror jeg) eller kjøpe det til odel og eie.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...