Gjest Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Jeg vet jo at de med mest command reduserer sjangsene for at krigerne flykter og influence er bra for public order osv, men hva er de konkrete tingene som disse gjør? og en ting til: hvor mye experience krigerne har, uten om at de mindre sannsynelig flykter, forbedrer dette f.eks hvor mye de skader osv, eller er det bare noe blacksmith og sånn kan fikse? og jeg lurer også på hva tingene som generalene har i medieval, som piety og loyalty og sånn gjør?
Gjest Skrevet 23. august 2008 Skrevet 23. august 2008 det er ingen som egentlig vet det. jeg forstår. har spillt spillet siden dagen det kom ut, men jeg har aldri fått en full oversikt over dette :| men hvis det er noen som er må de dele det. plis.
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 Har en general mye loyalty så er det mindre sjanse at fienden kan overtale ham til å gå over til dem. piety er hvor religiøs generalen er.
Gjest Skrevet 29. august 2008 Skrevet 29. august 2008 men hva gjør det at de er religiøse? at de ikke kan bli brent på bålet? kke noe mer? Og de andre tingene?
magicgunnar Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 (endret) Jeg vet jo at de med mest command reduserer sjangsene for at krigerne flykter og influence er bra for public order osv, men hva er de konkrete tingene som disse gjør? og en ting til: hvor mye experience krigerne har, uten om at de mindre sannsynelig flykter, forbedrer dette f.eks hvor mye de skader osv, eller er det bare noe blacksmith og sånn kan fikse? og jeg lurer også på hva tingene som generalene har i medieval, som piety og loyalty og sånn gjør? Tror det varierer fra spill til spill. I enern tror jeg hver stjerne teller 0,4 i Attack og Defence, I Rome var det 0,5 mens i M2TW er det bare i autoresolve, se ellers her: http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=161596 Når det gjelder experience så gir 1-3 bronsehaker +1 i attack og defense, 1-3 sølvhaker gir +2, og 1-3 gullhaker gir +3 Religiøsitet slår kanskje inn på hvordan religionen i provinsen påvirker public order. Endret 11. september 2008 av magicgunnar
Gjest Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 tusen takk. siden det virker som allmenn kunskap, men det er jo nesten umulig å vite
Johkmil Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 Religiøsitet gjør det også vanskeligere for inkvisitorer å brenne generalene dine.
Gjest Skrevet 11. september 2008 Skrevet 11. september 2008 men moral da? det er bare hvor stor sjangse for at de stikker av eller har det også med attack go defence?
magicgunnar Skrevet 12. september 2008 Skrevet 12. september 2008 men moral da? det er bare hvor stor sjangse for at de stikker av eller har det også med attack go defence? Tror bare det betyr noe for om de router eller ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå