Fenixen Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 (endret) Med ny pc tenkte jeg at det er like greit å hardcode inn subtitles i filmene mine når jeg konverterer filmen i mkv2vob ettersom det går så kjapt likevel.. I den forbindelse trenger jeg hjelp til å finne subtitles, MÅ være engelske så klart; - Må subtitlene være laget til akkurat den rippen jeg har? i så tilfelle, hvor finner jeg subtitles til x264 filmer? jeg finner bare til dvd og xvid.. Endret 17. august 2008 av datating Fjernet filnavn
iNTEGRALiS Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 (endret) Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Endret 17. august 2008 av datating Linker fjernet
B4stian Skrevet 17. august 2008 Skrevet 17. august 2008 Da dette åpenbart er undertekster til piratmateriale stenges tråden.
Anbefalte innlegg