Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Nettverkskort problem, trådløst nettverk


Anbefalte innlegg

Kjøpte meg et nettverkskort for noen dager siden, et NETGEAR Rangemax Wireless PCI Adapter WPN311...

Men så har jeg det store problemet da..

Den kobler seg på en måte opp men vil liksom ikke fungere likevel -.- Har innstalert driver cd'en som var med sånn som det stod osv.. Funker ikke likvel, har prøvd å sette antennen i alle retninger men hjelper ikke.. Det står jo til og med at signalstyrken er 4/5..

 

post-120008-1218846825.jpg

Ovenfor her ser du da hva som står når jeg holder musen over på startlinja -.-

 

Så visst noen vet noe, vær så snill å hjelp, så tusen takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Kjøpte meg et nettverkskort for noen dager siden, et NETGEAR Rangemax Wireless PCI Adapter WPN311...

Men så har jeg det store problemet da..

Den kobler seg på en måte opp men vil liksom ikke fungere likevel -.- Har innstalert driver cd'en som var med sånn som det stod osv.. Funker ikke likvel, har prøvd å sette antennen i alle retninger men hjelper ikke.. Det står jo til og med at signalstyrken er 4/5..

 

post-120008-1218846825.jpg

Ovenfor her ser du da hva som står når jeg holder musen over på startlinja -.-

 

Så visst noen vet noe, vær så snill å hjelp, så tusen takk!

 

 

 

Sjekket at DHCP er aktivert på ruter (evt. lagt inn riktig LEDIG ip-adresse)? IP-rangen er stor nok? Har du valgt riktig krypteringsnøkkel? Mange nettverkskort krever at du vet selv om du har WEP/WPA/WPA-PSK og hvor stor krypteringen er.

 

Dette er et typisk problem som er relatert til noe med IP-adressen eller nettverksnøkkel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...