Naaaj Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Hei, har et lite problem med skjermbildet mitt, skjermen min viser konstant "No video input". Har satt sammen pcer før så er ganske sikker på at jeg ikke har feilkoblet noe. Pcen: Gainward GeForce 9800gtx 4gb ram (2x2gb) Intel Core2Duo 3.0Ghz / 1333 Mhz 6MB L2 Cache (Støtter denne vista 32bit?) Asus P5E Deluxe Epilson 600W Samsung Spinpoint 500gb 7200RPM All hjelp takkes på forhånd )
Naaaj Skrevet 14. august 2008 Forfatter Skrevet 14. august 2008 (endret) Hei, har et lite problem med skjermbildet mitt, skjermen min viser konstant "No video input". Har satt sammen pcer før så er ganske sikker på at jeg ikke har feilkoblet noe. Pcen: Gainward GeForce 9800gtx 4gb ram (2x2gb) Intel Core2Duo 3.0Ghz / 1333 Mhz 6MB L2 Cache (Støtter denne vista 32bit?) Asus P5E Deluxe Epilson 600W Samsung Spinpoint 500gb 7200RPM All hjelp takkes på forhånd ) Har nå prøvd med en ram brikke mindre (altså 2gb ram) og i tillegg en annen processor, men jeg får samme feilen. Hva er galt? =/ Endret 14. august 2008 av Naaaj
minibeanie Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 hadde samme problemet. MIN LØSNING VAR NY OG MERE WATT PÅ STRØMFORSYNINGEN Visst d ikke funker, prøv annet grafk.
Naaaj Skrevet 15. august 2008 Forfatter Skrevet 15. august 2008 600W er mer enn nok for denne pcn så det må vok være en annen grunn til at dette skjer. Har brukt skjermkortet før så det er ikke noe defekt ellerno galt med det. Kom med forslag =D
_Daniel_ Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 600W er mer enn nok for denne pcn så det må vok være en annen grunn til at dette skjer. Har brukt skjermkortet før så det er ikke noe defekt ellerno galt med det. Kom med forslag =D Siden skjermkortet fungerer som det skal, HK er nytt? Og du har en 600W PSU skal det da fungere.. Sikker på at ALLE ledninger sitter som det skal? Har vært borti flere tilfeller der pcen bare starter opp og står og går og går, men bildet kommer ikke opp på skjermen.. Det som har løst seg da, har vært at feks den 4 pins kontakten øverst til venstre på HK har ikke sittet ordentlig i.. Skjekk om den sitter i, samt alle andre strømkabler.. =)
Niram Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Kanskje dumt spørsmål, men sikker på at kabelen bak på skjermen sitter ordentlig? Ellers ville jeg sjekket alle kabler inni maskinen som har med bilde å gjøre. Ofte skyldes slike problemer dårlig kontakt.
_Daniel_ Skrevet 15. august 2008 Skrevet 15. august 2008 Kanskje dumt spørsmål, men sikker på at kabelen bak på skjermen sitter ordentlig? Ellers ville jeg sjekket alle kabler inni maskinen som har med bilde å gjøre. Ofte skyldes slike problemer dårlig kontakt. Ja, kan for all del være at kablene til skjermen sitter ordentlig til heller.. Er lett å overse de minste feilene.. =P
Naaaj Skrevet 19. august 2008 Forfatter Skrevet 19. august 2008 Fikset problemet, kjøpte nytt hovedkort der alt gikk som smurt Evga nForce 750i SLI FTW, anbefales på det høyeste, lett og innstallere og overklokke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå