LianLidude Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Kjøp deg HL2 orange box! Da får du HL2, HL2:Episode 1 og HL2:episode 2 som er en fortsettelse og tar over der HL2 slapp. Valve er gamingverdens Rolls Royce, i HL2 blir man bare sugd inn i historien og har veldig bra gameplay. Om du like skytespill så hvertfall ikke hopp over Half Life 2
Khogn Skrevet 20. august 2008 Skrevet 20. august 2008 Kjøp deg HL2 orange box! Slår aldri feil med den. Men jeg regner med at alle som er litt interessert i FPS har denne fantastiske spillpakken allerede. Selv om Source begynner å dra seriøst på årene er HL2-serien fremdeles én av de eneste innen FPS som klarer å engasjere fra start til slutt.
Book Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Du har ikke spilt half-life og så lurer du på hva du skal kjøpe? Seriøst? Orange box? 5 spill i samme box til prisen av ett? Ingen over, ingen ved siden. Kjøp the Orange Box.
Hell_Frode Skrevet 24. august 2008 Forfatter Skrevet 24. august 2008 (endret) Du har ikke spilt half-life og så lurer du på hva du skal kjøpe? Seriøst? Orange box? 5 spill i samme box til prisen av ett? Ingen over, ingen ved siden. Kjøp the Orange Box. Oja, du mener at jeg må skaffe meg Orange Box. Hører ikke den til Xbox da? Xbox kommer jeg ikke til å skaffe meg uansett. Jeg liker rett og slett ikke hånkontrolen på den. Selfølgelig har jeg prøvd Xbox, det ble den første og siste gang. Endret 24. august 2008 av Hell_Frode
Splaxter Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Du har ikke spilt half-life og så lurer du på hva du skal kjøpe? Seriøst? Orange box? 5 spill i samme box til prisen av ett? Ingen over, ingen ved siden. Kjøp the Orange Box. Oja, du mener at jeg må skaffe meg Orange Box. Hører ikke den til Xbox da? Xbox kommer jeg ikke til å skaffe meg uansett. Jeg liker rett og slett ikke hånkontrolen på den. Selfølgelig har jeg prøvd Xbox, det ble den første og siste gang. Orange Box er til pc kjøpt gjennom Steam
Book Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 Du har ikke spilt half-life og så lurer du på hva du skal kjøpe? Seriøst? Orange box? 5 spill i samme box til prisen av ett? Ingen over, ingen ved siden. Kjøp the Orange Box. Oja, du mener at jeg må skaffe meg Orange Box. Hører ikke den til Xbox da? Xbox kommer jeg ikke til å skaffe meg uansett. Jeg liker rett og slett ikke hånkontrolen på den. Selfølgelig har jeg prøvd Xbox, det ble den første og siste gang. Tja, En av de største pc spill seriene gjennom tidene. Nei, kan det være på pc?
LianLidude Skrevet 24. august 2008 Skrevet 24. august 2008 (endret) Orange box fåes kjøpt på steam ja, det er nok billigst der. Latterlig mye for pengene, århundrets bargain. Fåes kjøpt i butikk også, vet ikke om de selger det lenger i lokale butikker som elkjøp, expert mm, men kan vel kjøpe det på gamezone.no etc. Orange Box finnes også på Xbox360, men har i mine øyne ingenting på konsoll å gjøre. Edit: Etter du har spilt gjennom HL2, HL2:Episode1 og HL:Episode2 samt Portal så kan du komme i tråden her å si: OMG LOL nice games! Så kan vi si: Hva sa vi Endret 24. august 2008 av LianLidude
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå