bergen Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 Hei! Jeg har akkurat kjøpt en Acer Aspire 7730g og har installert wow, men ingen addons ennå. Når jeg nå står i shattrath har jeg en FPS som varierer mellom 10 og 40, men mesteparten av tiden ligger den rundt 20. Skulle den ikke lagt høyere enn som så? Har internettilkoblingen noe å si for FPS? Takk
Reached Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 (endret) FPSen er alltid mongo i Shattrath Endret 14. august 2008 av Reached
bermar Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 (endret) Som Reached påpeker, må du alltid regne med at FPSen din synker betydelig når du løper rund i Shattrath. Som alltid, skjekk at du har de nyeste skjermkortdriverene. Vet ikke helt hvordan http://www.omegadrivers.net/ fungerer om dagen. Husker at jeg hadde veldig lav FPS på HL2 når jeg skulle spille på laptopen. Avinstallerte de gamle, og la inn nye Omega-drivere. Økte frameraten med kanskje 20-25 fps. Og nei, internetthastigheten din skal ikke ha noe å si på ytelsen (FPS-messig). Har du dårlig linje vil du sannsynligvis oppleve lag spikes og disconnects. Endret 14. august 2008 av bermar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå