Gå til innhold

Vil farge håret blondt. Hjelp!


Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til og farge håret mitt lyst er en gutt på 12 år med mørk hårfarge men noen som kan guide hvordan jeg gjør det

Hvor skal jeg kjøpe hårfargen? jeg vil ikke gå til frisør uansett, siden det koster 750 kroner her i lokalene :S Så ja, hva tror dere? =) Takk for alle svar

Hilsen Tommy Ø. Haugen 12 År.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har lyst til og farge håret mitt lyst er en gutt på 12 år med mørk hårfarge men noen som kan guide hvordan jeg gjør det

Hvor skal jeg kjøpe hårfargen? jeg vil ikke gå til frisør uansett, siden det koster 750 kroner her i lokalene :S Så ja, hva tror dere? =) Takk for alle svar

Hilsen Tommy Ø. Haugen 12 År.

 

Butikker som Vita selger iallefall hårfarge, tror ganske mange matbutikker har det også :) Siden jeg ikke har farget håret mitt før, så får jeg ikke lagd no guide til deg :-\ Men regner med det står ganske bra forklart enten bak på pakka eller i pakningsvedlegget :)

 

Lykke til da ;)

Lenke til kommentar

TIng du kan gjøre. sPØR om tips hos frisøren. Om hvilke merke, veileding, varighet osv.

 

Så finne deg noen venner, helst venninner, de har som regel litt mer peiling og mer forsiktig. Eller mamma for den saks skyld.

 

Og pappa for penger til fargen.

 

Les vedlegget om veiledning.

 

wips, blondie.

Lenke til kommentar

Hmm, det er ikke nødvendigvis så lett. Jeg vet ikke hvor mørkt hår du har, men brunt hår har en tendens til å bli oransje og stekt når bleket. Jeg har brukt mange måneder på å gå fra brun til blond ved å stripe, farge og kure håret mitt, og selv om jeg har brukt så lang tid er det likevel litt frizzy. Mitt tips er å først stripe det en del, og så gå for en lys hårfarge, ikke blekemiddel.

Lenke til kommentar

Jeg har alltid hatt blondt hår, jeg ville farge det mørke blondt, men vips så det håret grønt. Jeg dro rett ned til butikken og kjøpte brun farge for og få det brunt, men vips ble håret gull aktig, da bare wtf lzm :D så kjøpte jeg en blond farge, og da ble håret brunt =p da gadd jeg ikke mere og bare beholdt det brunt (:

Lenke til kommentar

Mamma, tante, bestemor, kusine, eldre søster, god venninne er nok lurt å spørre litt om hjelp. Og hårfarge til hjemmebruk er jo ikkje så dyrt, rundt hundrelappen. :) 1-2 omganger burde nok halde, og sjølv om det verker VELDIG gult i begynnelsen, so betrer det seg etterkvart.

 

 

Og det å gå frå blond til mørk er jo artig.

 

Eg klarte å få håret mitt blondt ved eit uhell (les: mamma som på død og liv skulle stripe håret mitt då eg var 15...). Farga over og det vart grønt. Hurra.

 

Og bestevennen min er PLATINABLOND, eig omtrent ikkje fargepigment, for nokre år sidan då han var inne i sin svarteste svarte periode kva angår stil fann han ut å farge håret svart. På platinablondt. Det vart, tamtatatam. Guggelilla. Høhøhø

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...