Kristoffer Torp Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hallo. Er det noen som vet om en gratis route finder til Flight Simulator 2004? har funnet mange, men de må man kjøpe for at de skal finne. Er det mulig å bruke vroute.info uten å kjøpe premium versjonen? Fordi jeg får ikke opp ruta når jeg kommer inn i FS... Takk! Mvh -Kristoffer Torp
PHdZ Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 (endret) Ruta frå vroute må du legga manuelt inn i FS, enten i FS sin eigen flight planner (dra den raude stripa frå punkt til punkt), eller i FMC'en i flyet ditt . Endret 13. august 2008 av PHdZ
Kristoffer Torp Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Hvordan er det jeg legger den mauelt inn da?
PHdZ Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 FS2004 -> Create a flight -> Flight Planner... -> Velg flyplass du vil reise frå, og den du vil reise til -> Velg IFR (Instrument Flight Rules) -> velg VOR to VOR -> Find Route -> i "Find Route" drar til den raude strekken til kvar av "rutepunkta" du fekk oppgitt av vroute, start flyet, og ATC vil før deg på denne ruta .
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå