Jugend Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Hei. Jeg får ikke startet brukeren min på pc'n, det eneste som kommer opp er bakgrunnsbilde, og det går an å komme i windows oppgavebehandling hvis jeg trykker ctrl+alt+del, men ingen ikoner eller noe kommer opp, det har skjedd før, men da har jeg bare restartet pc'n. Tror jeg mangler explorer.exe-fil, hvordan får jeg denne tilbake? Kan jeg prøve å "stille" pc'n tilbake to dager? Men jeg husker ikke hvordan jeg får til dette. har brukt "kjør" også skrive inn (husker ikke hva jeg skal skrive inn) Takk for svar, det haster, for jeg må inn på brukeren min å jobbe umiddelbart.
Banzai Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 Har du prøvd å starte opp maskinen i safe-mode? Etter at den har funnet hd og cd/dvd spilleren under oppstarten, trykk F8 (noen ganger etterhverandre) og du skal få opp en liste over oppstartsalternativer. Velg her "safe mode without network". Får du samme feilen da? Dersom windows ser 'OK' ut, trykk på avslutt -> restart, og la maskinen koble seg ned og så opp igjen i vanlig modus. Fremdeles samme feil?
Cubicle Dude Skrevet 13. august 2008 Skrevet 13. august 2008 (endret) https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=991889&hl= Etter innlogging: Midlertidig løsning er Ctrl+Alt+Delete =Oppgavebehandling Under Programmer fliken velges Ny oppgave og her skriver du explorer.exe og trykker Enter Etter dette tar du systemgjennoppretting! Gi gjerne tilbakemelding om dette funker slik at andre kan ta del i løsningen! Endret 13. august 2008 av Cubicle Dude
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå