Moffe247 Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Hei! Jeg kjøpte meg ny PC for en god stund siden og kjøpt en NEC DVD leser samt en NEC DVD Brenner. Brenneren er S-ATA basert, mens leseren er IDE (?) basert. Begge har fungert fint til nå, men nå er det noe galt med en/begge: La oss si at jeg setter i en plate i brenneren (D:) og så setter i en plate i leseren (E:). Hvis jeg da prøver å åpne/spille av E: Sier den: "Vennligst sett inn en CD plate i stasjon E: Det samme går andre veien. Noen som har vært borti noe lignende, evt. Noen som vet hvordan man fikser det? - Moffe
CastorFiber Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Nei, men har du forsøkt å fjerne de fra datamaskinbehandling, og se hva som skjer? Du kan jo evt. ta ut ledingene fra den ene/begge, starte på nytt uten, skru av, sette i kabler og se om det ordner seg. Tviler på at begge spillere har kuttet ut samtidig. Dette er nok noe "hikke".
Moffe247 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Skrevet 12. august 2008 Nei, men har du forsøkt å fjerne de fra datamaskinbehandling, og se hva som skjer? Du kan jo evt. ta ut ledingene fra den ene/begge, starte på nytt uten, skru av, sette i kabler og se om det ordner seg. Tviler på at begge spillere har kuttet ut samtidig. Dette er nok noe "hikke". Kan prøve det. Skal rapportere tilbake om 4 min... [strekker seg mot av-knappen]
Moffe247 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Skrevet 12. august 2008 Nå har jeg gjort det. Det er ikke noen galt med noen av DVD'ene. Begge funker fint nå. Takk for hjelpen! - Moffe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå