Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Problem med S-ATA basert DVD brenner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte meg ny PC for en god stund siden og kjøpt en NEC DVD leser samt en NEC DVD Brenner. Brenneren er S-ATA basert, mens leseren er IDE (?) basert. Begge har fungert fint til nå, men nå er det noe galt med en/begge: La oss si at jeg setter i en plate i brenneren (D:) og så setter i en plate i leseren (E:).

Hvis jeg da prøver å åpne/spille av E: Sier den: "Vennligst sett inn en CD plate i stasjon E:

Det samme går andre veien.

Noen som har vært borti noe lignende, evt. Noen som vet hvordan man fikser det?

- Moffe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, men har du forsøkt å fjerne de fra datamaskinbehandling, og se hva som skjer? Du kan jo evt. ta ut ledingene fra den ene/begge, starte på nytt uten, skru av, sette i kabler og se om det ordner seg. Tviler på at begge spillere har kuttet ut samtidig. Dette er nok noe "hikke".

Skrevet
Nei, men har du forsøkt å fjerne de fra datamaskinbehandling, og se hva som skjer? Du kan jo evt. ta ut ledingene fra den ene/begge, starte på nytt uten, skru av, sette i kabler og se om det ordner seg. Tviler på at begge spillere har kuttet ut samtidig. Dette er nok noe "hikke".

Kan prøve det. Skal rapportere tilbake om 4 min... [strekker seg mot av-knappen]

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...