Khaffner Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 (endret) Jeg skal gå til anskaffelse av ny mobil om en liten stund, og trenger hjelp til å finne en mobil som oppfyller følgende kriterier i prioritert rekkefølge: 1: God skjerm, dvs 240x320; virke fint i solen, ha god innsynsvinkel og være tydelig. 2: Minnekortstøtte. Mobilen skal støtte et par gigabyte på minnekort. 4GB eller mer. 3: Liten. Lengde og bredde er ikke så viktig som tykkelsen. Mobilen skal være tynn. 4: Greit kamera. Jeg bruker speilrefleks når jeg først tar bilder, men på farten vil jeg kunne ta bilder i grei kvalitet. Jeg trenger ikke mer enn 2 megapixler hvis jeg kan få lite støy på høy ISO. 5: Tåle litt støv. Alle mine forrige mobiler fikk masse støv og drit på skjermen som var umulig å få vekk, som ødela opplevelsen av mobilen betraktelig. 6: 3.5mm jack kontakt eller adapter er flott. 7: Wlan. trådløst nettverk er ikke enda et must, men hadde vært veldig greit. Mobilen skal overta som videospiller og mp3-spiller i tillegg til vanlig telefoni og sms Jeg foretrekker Sony Ericsson, men er åpen for alt annet enn Nokia. Prisen bør ikke ligge på mer enn ca 2500 for et helt år med abonnement. Hvilke mobiler er for meg? Endret 13. august 2008 av khaffner
Khaffner Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Etter leting i hele dag fant jeg Sony Ericsson W890i. Den ser ut til å oppfylle de viktigste kravene til en veldig grei pris. 1kr + 200kr pr måned i 12 måneder(Djuice control) hos spaceworld. Finnes det flere mobiler med samme, eller flere egenskaper til grei pris?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå