Gå til innhold

AoC patcher ikke


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke hatt dette problemet siden en kveld for en uke siden eller deromkring, men jeg løste det da ved å omgå patcheren. Bare start spillet fra aoc.exe i stedet for paatcheren. Du får et debugvindu (se på alle de fine feilene motoren lager) i bakgrunnen, men du kan spille helt som vanlig.

Lenke til kommentar
Jeg har ikke hatt dette problemet siden en kveld for en uke siden eller deromkring, men jeg løste det da ved å omgå patcheren. Bare start spillet fra aoc.exe i stedet for paatcheren. Du får et debugvindu (se på alle de fine feilene motoren lager) i bakgrunnen, men du kan spille helt som vanlig.

Det var det jeg fant ut og :new_woot: Raidet i Kylliki`s Crypt gikk dog ikke så veldig bra. Champion Honorguard slår veldig, veldig hardt.

Lenke til kommentar

Jeg hadde dette problemet, etter 14 dager gikk jeg lei. (for meg funka ingen av 'work-aroundsene')Jeg tok en måneds pause og spilte andre spill, returnerte igår kveld og problemet har løst seg. De fant vel feilen da og fikset den. :) Trist å høre at andre fremdeles har problemet. Mega irriterende og ville spille og så får man ikke en gang lasta ned patchen. Bah.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...