eminem1 Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 (endret) Hallo.. Har nettopp kjøpt meg fifa08 og spille er ganske fett, men jeg skjønner ikke hvor/hvordan jeg kjøper andre spillere? Noen som kan hjelpe meg? EDIT: Post nr 200 Endret 12. august 2008 av eminem1
Dodgethis- Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 transfer central, var det det het tro.. På menyen din i mnager mode vaffal:]
eminem1 Skrevet 12. august 2008 Forfatter Skrevet 12. august 2008 transfer central, var det det het tro.. På menyen din i mnager mode vaffal:] Jeg gikk rett innpå det liga greiene jeg, så jeg veit ikke om jeg spiller i mangager mode?
eminem1 Skrevet 15. august 2008 Forfatter Skrevet 15. august 2008 har gjort noen oppdrag nå, men hvor finner jeg "Fan Shop"?
IcedInsanity Skrevet 16. august 2008 Skrevet 16. august 2008 (endret) Hallo.. Har nettopp kjøpt meg fifa08 og spille er ganske fett, men jeg skjønner ikke hvor/hvordan jeg kjøper andre spillere? Noen som kan hjelpe meg? Transfer vinduet må være åpent, er det det så går du innpå Transfer Central i manager mode og så tar du det derfra har gjort noen oppdrag nå, men hvor finner jeg "Fan Shop"? Fan Shop er-----My Fifa 08-----EA Sports Extras----Fan Shop Endret 16. august 2008 av Angels Eye
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå