Gå til innhold

Kontantkort til Abonnement?


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg er noob innen telemarkedet, men har innsett at mobilbruken stadig øker og kontantkort blir fort dyrt og stressende for meg å ha. Derfor lurer jeg på både ny tlf og abonnement. Har sett litt på One Call Faktura, hva skjer etter jeg har bestilt abonnementet der? Vil beholde mitt gamle nr, så jeg lurer på om jeg blir uten tlf noen dager etter jeg har bestilt? Hvordan er dette?

Samtidig spør jeg om ny tlf, er det smart å kjøpe tlf separat fra nettet uten abonnement? One Call selger jo ikke mobiler med abonnementet sitt.

 

Takker for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du kan kjøpe tlf med abonnomentet men da er det fast månedspris. Dette kan du gjøre etter du har blitt medlem på siden deres. Du kan også beholde ditt gamle nummer

Jeg finner ikke noen mobiler som One Call selger med abonnement. Bli medlem på siden? Hvor på siden regger man?

 

Mulig du må bli medlem før du kommer inn på siden. Men du får da valget mellom flere telefoner.

Lenke til kommentar
Hei!

 

Jeg er noob innen telemarkedet, men har innsett at mobilbruken stadig øker og kontantkort blir fort dyrt og stressende for meg å ha. Derfor lurer jeg på både ny tlf og abonnement. Har sett litt på One Call Faktura, hva skjer etter jeg har bestilt abonnementet der? Vil beholde mitt gamle nr, så jeg lurer på om jeg blir uten tlf noen dager etter jeg har bestilt? Hvordan er dette?

Samtidig spør jeg om ny tlf, er det smart å kjøpe tlf separat fra nettet uten abonnement? One Call selger jo ikke mobiler med abonnementet sitt.

 

Takker for svar.

Hvilket abonnement blir billigst for deg når du taster inn ditt forbruk på Telepriser.no?

Lenke til kommentar

Vel,

 

Helst hadde jeg ventet med å bestille noe som helst fra MTU/One Call, etter som det for tiden bare har vært problemer med dem. Hadde jeg vært deg, hadde jeg ventet i minst et år til før jeg hadde bestilt mobil-abonnement hos dem, siden de stort sett er ny i mobil markedet. Hvor på listen kommer Tele 2 Sheriff på Telepriser-kalkulatoren? Jeg hadde valgt Tele 2 Sheriff fremfor MTU/Onecall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...