stormx Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Hei, Jeg har hatt dette problemet lenge og det irriterer meg grenseløst at ikke jeg kan se forumtrådene på samme måte i Opera som jeg gjør i Firefox. Når jeg entrer alle forum av samme type som diskusjon.no viser den trådene i et slags hierarki, i stedet for å bare vise alle innleggene slik det egentlig skal være.. Regner med det er en instilling i Opera jeg må fikse på, eller er det bare slik at forumet viser seg forskjellig for forskjellige browsere? ..og beklager hvis dette er feil-postet, fant ingen kategorier som passet bedre - Fredrik
Ueland Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Heisann, Du kan ta å enten slette cookies helt, eller finne cookien som omhandler "viewmode" å fjerne den. Eventuelt bare klikk her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...amp;mode=linear
stormx Skrevet 13. august 2008 Forfatter Skrevet 13. august 2008 Aha, ante meg at det var skammelig enkelt å fikse på.. Noen grunn til at jeg endte opp med å ha det slik i utgangspunktet? Tusen takk for hjelpa
Dotten Skrevet 14. august 2008 Skrevet 14. august 2008 [Automatisk svar] Problemet er løst, tråden stenges
Anbefalte innlegg