Tittoffer Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Ja, har formatert PC`en har tidligere hatt en rank som Commander på spillet men når jeg har innstalert det igen nå så må jeg begynne som Private igjen... Kan jeg ikke fortsette på den gamle ranken ???
Robols Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Nettopp. Før du formaterte skulle du kopiert en mappe, slik at du kunne limt den inn igjen etter formateringen
Gjest Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Nettopp. Før du formaterte skulle du kopiert en mappe, slik at du kunne limt den inn igjen etter formateringen Hva heter den mappa og hvor ligger den ?
Robols Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Er ikke 100% sikker, men går ut i fra at det er: C:\Programfiler\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles Det lureste er jo å ta andre mapper i tillegg om du er i til. Men google det, så finner du det nok
Tittoffer Skrevet 11. august 2008 Forfatter Skrevet 11. august 2008 har ikke IW lakt ett inlogging sytem til spille :O
gard. Skrevet 11. august 2008 Skrevet 11. august 2008 Niks, det har de ikke. Du må nok ta sikkerhetskopi for å beholde den. Dog kan du laste ned lvl 55 profiler.
Tittoffer Skrevet 12. august 2008 Forfatter Skrevet 12. august 2008 vil ikke cheate.... får vel ta ealt på nytt jeg da Takk for hjelpen folkens
Gjest Skrevet 12. august 2008 Skrevet 12. august 2008 Uff, jeg er redd jeg også må ta alt på nytt Hadde gull AK, gull deagle, gull SMG og hadde gull i den MG'n, manglet bare sniper og hagla. nesten alle challengens var ferdig
Tittoffer Skrevet 12. august 2008 Forfatter Skrevet 12. august 2008 Ja er no dritt men kan sikkert senne mail til IW om å lage et innloggings system siden de skal lage/lager CoD 6 (som jeg gleder meg noe sykt til)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå