Gå til innhold

Får ikke innstrallert TBC på vista

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lastet nettopp ned TBC fra wow-europe sin side, siden jeg ikke hatt tatt med meg TBC cd'ene.

Valgte og bare legge alt i World of Warcraft mappen med en gang,da jeg startet instralasjonen (typo,w/e). Så nå etter 4 timers venting er TBC ferdig nedlastet og jeg starter å innstrallere. Men da får jeg denne feilmeldingen.

" This disk doesn't have enough free space to install Burning Crusade. (More than 5.8 GB is required, but only 0.0 MB is available.) Please free up space or try installing to a different disk. "

Dette er merkelig da det er 138 gb ledig på disken "OS" (Dette er vista)

Så jeg lurer på om noen vet hva jeg kan prøve meg på for å få dette til å funke?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje gjøre noe med security setting. Dvs at du har lov til å forandre på filer...Jeg måtte selv gjøre dette for å legge inn et eller annet..tror det var conan. Får selvsagt opp meld hele tiden om at sjekk dine security settings osv...men funker da tror jeg:)

Skrevet

eller du kan gjøre det på latskapsmåten, kopiere det fra en maskin som TBC allerede er installert på. eneste du trenger å gjøre er å kopiere WoW mappa.

Skrevet
Kanskje gjøre noe med security setting. Dvs at du har lov til å forandre på filer...Jeg måtte selv gjøre dette for å legge inn et eller annet..tror det var conan. Får selvsagt opp meld hele tiden om at sjekk dine security settings osv...men funker da tror jeg:)

Hvor finner jeg dette da?

eller du kan gjøre det på latskapsmåten, kopiere det fra en maskin som TBC allerede er installert på. eneste du trenger å gjøre er å kopiere WoW mappa.

Skulle gjerne gjort det, men har ingen PC tilgjengelig med WOW TBC på seg

Skrevet

Hvor finner jeg dette da?

Skulle gjerne gjort det, men har ingen PC tilgjengelig med WOW TBC på seg

Vel jeg hukser faktisk ikke hvordan jeg gjorde det....men om jeg husker skal jeg ta å se på instillingene mine i vista hjemme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...