Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 Counter Strike course til MAC! Jeg har fått hekta på CSS, så jeg bare MÅ ha CSS på macen. Noen måter og få det in på Macbooken? Jeg har spillet, jeg har koden og vis det skal være til noe nytte.. Tusen tusen takk, Dette HASTER med svar. TAKK TAKK
hov55 Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 kan hende du kan bruke VirtualBox og kjøre xp igjennom den og spille vil ikke garantere for at det funker
DirtyBit Skrevet 10. august 2008 Skrevet 10. august 2008 har macbook pro selv, og hvis du har en ny verson av mac`en så anbefaler jeg deg å installere windows igjennom bootcamp, siden steam ikke støtter osx
iNeo Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Det kan jo ikke lagge. Bootcamp gjør det mulig å installere Windows XP på MAC-pcer. Det blir det samme som å ha XP på hvilken som helst pc. http://www.apple.com/macosx/features/bootcamp.html Mulig jeg tar feil. Men samme det. Det går bra.
Pivotal Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Hvis du vil slippe unna windows så kan du heller innstallere Ubuntu ilamme osxen på macen. De lever fint i lag og Ubuntu med Wine innstallert støtter steam og steam spillene prikkfritt. Har hørt at mange mener de får bedre fps med steam spill under linux enn på windows.
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Det kan jo ikke lagge. Bootcamp gjør det mulig å installere Windows XP på MAC-pcer. Det blir det samme som å ha XP på hvilken som helst pc. http://www.apple.com/macosx/features/bootcamp.html Mulig jeg tar feil. Men samme det. Det går bra. Hmmm... Det kan lagge, grafik-kortet på macbooken er for dårlig, det vil lagge S Vis du har macbook pro funker det lett trur jeg..
Pivotal Skrevet 28. august 2008 Skrevet 28. august 2008 Pixo: Det kommer helt ann på hvilken macbook han har. Den billigste modellen vil nok slite litt ja, men de to dyrere modellene skulle klare det helt ok.
Gjest Slettet-whwZcV Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Pixo: Det kommer helt ann på hvilken macbook han har. Den billigste modellen vil nok slite litt ja, men de to dyrere modellene skulle klare det helt ok. Har den svarte, jeg kan teste takk
Pivotal Skrevet 1. september 2008 Skrevet 1. september 2008 Pixo: Er nok grafikkortet det kommer ann på, ikke fargen
Bruker-161582 Skrevet 16. desember 2008 Skrevet 16. desember 2008 Pixo: Det kommer helt ann på hvilken macbook han har. Den billigste modellen vil nok slite litt ja, men de to dyrere modellene skulle klare det helt ok. Har den svarte, jeg kan teste takk Det er heltklart det funker på den svarte. Har ikke noe å si på det å. Det er fargen som teller og ikke grafikkortet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå