Gå til innhold

iXtreme Firmware vs NME2 Chip


carl-kr.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NME2 er best (fordi den automatisk skrur seg av når du booter orginalspill)

 

iXtreme er billigst.

 

Hvis du skal gjøre jobben selv er det kanskje i din interesse å vite at for å få på plass til en NME2 chip så må du lodde den på plass, mens iXtreme krever ingen bruk av loddebolt (med mindre du har en Hitachi versjon 0079 DVD spiller)

 

Begge (både NME og iXtreme) bør oppdateres jevnlig, Omtrent hver gang det kommer ny firmware på markedet som erstatter den gamle.

 

Jeg ville valgt iXtreme fordi der kan jeg gjøre hele jobben selv og oppdatere gratis når jeg selv måtte ønske det, men er du god med loddebolten (sånn at du slipper å la noen andre lodde for deg) og har noen hundrelapper ekstra å avse til kjøp av chipen, så kan det godt hende NME er et bedre valg for deg. Den er jo mer brukervennlig når det kommer til normal daglig bruk av konsollet.

 

Ellers anbefaler jeg deg å poste slike spørsmål i tråden som heter "Chipping/ modding av Xbox 360" både fordi det er det som er korrekt sted (bedre å samle alle slike spørsmål i en topic), og fordi at da slipper du å være hakkekylling for deltakere på forumet som har en litt dårlig dag.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...