Gå til innhold

[LOTRO]Tilkoblings problemer - "the connection to the server has been lost

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. For noen dager siden kjøpte jeg meg et nytt skjermkort. Med dette fulgte bl.a. LOTRO 14 dagers Trial. Jeg installerte det, oppdaterte det og lagde meg en konto. Så logget jeg meg inn, lagde character og skulle gå inn i selve spillet. "Loading screen" kommer opp og det skjer ingenting i ca. 5 min helt til en feilmelding kommer opp; "The connection to the server has been lost".. Dette skjer uansett server.

Noen som har peiling på hva det kan være? (Ja, har googlet det, fant ingen brukbare løsninger på problemet)

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kan hende det var weekly maintenance da du prøvde å logge inn ;)

Da skal man jo heller ikke kunne komme inn på char listen da, må nok ha vært noe annet

Skrevet

Oh overså den delen. Uansett en CS på LOTRO forumet sier til en annen iallefall dette: You may need to do a repair install of the game as the files for the area that character in could be corrupt. Prøv å reinstalere da, men det er visst fler som har det samme problemet og det hevdes at det skal fikses til nest patch...

Skrevet (endret)

Det høres besynderlig ut som en facked up brannmur som ikke tåler kommandoer.. (les.windows brannmur eller lign.)

Løsningn= slå av alle murer og prøv.

Endret av Inc
Skrevet
Oh overså den delen. Uansett en CS på LOTRO forumet sier til en annen iallefall dette: You may need to do a repair install of the game as the files for the area that character in could be corrupt. Prøv å reinstalere da, men det er visst fler som har det samme problemet og det hevdes at det skal fikses til nest patch...

Må jeg oppdater på nytt da? Hvis jeg må det tror jeg ikke jeg gidder... Tok jo hele evigheten og litt til.. ^^

Skrevet
Det blir nok ny oppdatering på deg da gitt, men tro meg det er verdt det!

:hrm: jaja.. nå er det bare 9 dager igjen av trailen, og jeg har ikke fått spilt et minutt..

Skrevet
Det blir nok ny oppdatering på deg da gitt, men tro meg det er verdt det!

:hrm: jaja.. nå er det bare 9 dager igjen av trailen, og jeg har ikke fått spilt et minutt..

Da skaffer du deg bare en ny gratis 14-dagers nøkkel: http://www.codemasters.com/trylotro/englishuk/index.php

Eller kjøper hele dritten inkl. 30 dagers spilling for 53 spenn + frakt: http://www.zailor.no/index.php?m=0&c=0...1&Sector=11

Skrevet

Jeg tror ikke problemet er på serveren eller selve spillet ditt, men heller en brannmur hos deg eller på ditt lokale nett.

Som Inc skrev litt lenger oppe, skru av alle brannmurer, og sjekk evt på ruteren din at du ikke har blokkert noe. Evt åpne alt og elliminer problemet slik, ihvertfall for å teste om det er problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...